Çevrenin iyileştirilmesi ve aşılanması
Hastalığa neden olan ajanları ve zararlı organizmaların büyümesini ve çoğalmasını önlemek için herhangi bir kişinin yapabileceği en basit ve en pratik eylem, çevreyi iyileştirmektir; bu, mikropların, böceklerin, kemirgenlerin ve zararlı organizmaların, zararlı organizmaların bulunduğu ortamlarda bulunduğu anlamına gelir. Yaşam için gerekli koşullara sahip olmak için büyümek ve çoğalmak, bu koşullar kirlilik, yabancı maddeler, yiyecek atıkları ve çöp gibi atık maddeler, su depoları ve kanalizasyon havuzları ve genel olarak küçük ve büyük organizmaların büyüyüp çoğalabileceği koşullardan başka bir şey değildir. kolayca.
Çevreyi iyileştirmek aslında bu koşulları ortadan kaldıran yani çöp ve atık maddelerin doğru ve zamanında toplanması ve bu maddelerin pencere ve kanalizasyon kuyularından uzaklaştırılması, su depolarının ve Su depolarının kapatılması, uygun şekilde bertaraf edilmesi gibi önlemlerdir. Dışkı ve atıkların uzaklaştırılması, kişisel korunma ve benzeri önlemlerin alınması, çevrenin temizlenmesi ve sanitize edilmesinin yanı sıra, çevrenin temizlenmesi ve sanitize edilmesi gözlemlenerek, zehir, dezenfektan gibi hiçbir kimyasal madde kullanılmadan, zararlı organizmaların ve mikropların üremesinin mümkün olmadığı çevreyi iyileştirebilir. hastalıkların önlenmesi, çevrenin zehir ve kimyasal maddelerle kirletilmesi önlenecek ve çevrenin doğal koşulları korunacaktır.

Kimyasalların kullanımı (toksinler ve dezenfektanlar)
Bazı durumlarda, kirliliğin yüksek olması nedeniyle kimyasal maddelerin kullanılması gerekir ancak bu maddelerin kullanımı, çevrenin iyileştirilmesi, zehir ve kimyasal maddelerin kullanımı uzman gerektirir. ve bilgi birikimi ile her türlü toksik türü, ilgili uzmanların gözetimi ve güvenlik önlemleri alınmadan konut ortamında kolaylıkla kullanılamaz, aksi takdirde kötü çevresel etkiler ve patojen ve mikroplara karşı direncin yanı sıra, insanların hastalanmasına neden olabilir. zehirlenir ve kayıplara neden olur

